Dinamización de espacios sociales para la Orientación Laboral. 2º Resumen grupal

A utilización dos espazos sociais nos permite chegar, de modo máis óptimo, ós nosos/as usuarios/as. Polo tanto, se adica a clase do 3 de novembro, a por en práctica todos os coñecementos adquiridos, fixando a planificación para actuar, durante un par de semás, como dinamizadores sociais.

É necesario ter en conta unha serie de directrices para optimizar o noso tempo e obter mellores resultados: 
  1. O primer punto, e tamén o máis relevante, é saber quen é o noso público. 
  2. Qué necesitan os nosos/as usuarios/as. Pregunta universal para dinamizar calquier espazo social independientemente do tipo entidade e/ou empresa, de xeito que se podan facilitar recursos de interese para o noso público. 
  3. Onde están: en qué espacio social se moven os “nosos/as usuarios/as”.

Ferramentas que nos axudan a dinamizar espazos sociais.

#Persona/Buyer persona: na ferramenta se describen cómo son os nosos/as usuarios/as e poñendo exemplos que os describan, dende a pel de un dos nosos usuarios e/ou usuarias. 

                 

P- ex: Lucía de menos de 45 anos, traballou ata os 40, está en desemprego, casada e con fillos. Bo manexo do móvil con uso de Whatsapp. Precisa facer o CV e asesoramento nas entrevistas. Para darlle un bo servizo, nos, como orientadores laboráis lle podemos ofertar pautas para facer un bo currículum vitae, asesorando para enfrontarse a unha entrevista. 

Deste xeito, podemos facer un arquetipo de usuarios/as, o que nos axuda a darlle unha mellor resposta ás necesidades dos nosos usuarios/as. (é o que utilizan as grandes empresas antes de lanzar un produto á venda). Este arquetipo nos axuda a realizar un mapa de empatía, no que se describe o que pensa, sente, di, oe, ve, ou fai, de cara a poder coñecer, de modo cercano, ós nosos usuarios/as. Se manexamos perfectamente estas dúas ferramentas, temos parte do traballo gañado. 

Repaso de ferramentas sociais. 

Facebook: con marcado componente social e lúdico, base de sustento tanto de relacións sociais coma de información. Destaca a configuración da privacidade, de modo que o perfil pode ser privado ou público. 
Twitter: 140 caracteres, mensajes dirixidos a todos públicos, sen sentido de reciprocidade é decir, podo seguir a quen me parezca sen que o outro me siga a min. 
Google+: publicar desde Google+ é casi como facelo dende Facebook. 
Pinterest é, en formato dixital, aquel taboleiro que todos tiñamos o noso carón na mesa de estudio. 
LinkedIn, currículum 2.0 por excelencia. 
Instagram: Ferramenta baseada en imaxes que muda con moita frecuencia. 
Diigo: pemite crear un grupo e gardar recursos de utilidade para eses grupos. 

E coma unha imaxe sempre di máis que mil palabras, aí vai: 

                   

Na segunda parte da clase: a por en práctica todo o adquirido!! Se fan grupos de 8 persoas para dinamizar, durante dúas semás, a rede que lle tocase a cada un: 

                   

E… a traballar!!

YOUTUBE (G. 10 e G.15):

                            

TWITTER (G.5 e G.12):


GOOGLE+ (G.6 e G.14):

                    

PINTEREST (G.4 E G.11):


FACEBOOK (G. 1 E G.3):

                   




Para saber más









Comentarios

Entradas populares de este blog

Marco instrumental de la Orientación Laboral (Resumen)