Dinamización de espacios sociales para la Orientación Laboral. 2º Resumen grupal
A utilización dos espazos sociais nos permite chegar, de modo máis óptimo, ós nosos/as usuarios/as. Polo tanto, se adica a clase do 3 de novembro, a por en práctica todos os coñecementos adquiridos, fixando a planificación para actuar, durante un par de semás, como dinamizadores sociais.
É necesario ter en conta unha serie de directrices para optimizar o noso tempo e obter mellores resultados:
- O primer punto, e tamén o máis relevante, é saber quen é o noso público.
- Qué necesitan os nosos/as usuarios/as. Pregunta universal para dinamizar calquier espazo social independientemente do tipo entidade e/ou empresa, de xeito que se podan facilitar recursos de interese para o noso público.
- Onde están: en qué espacio social se moven os “nosos/as usuarios/as”.
Ferramentas que nos axudan a dinamizar espazos sociais.
#Persona/Buyer persona: na ferramenta se describen cómo son os nosos/as usuarios/as e poñendo exemplos que os describan, dende a pel de un dos nosos usuarios e/ou usuarias.
P- ex: Lucía de menos de 45 anos, traballou ata os 40, está en desemprego, casada e con fillos. Bo manexo do móvil con uso de Whatsapp. Precisa facer o CV e asesoramento nas entrevistas. Para darlle un bo servizo, nos, como orientadores laboráis lle podemos ofertar pautas para facer un bo currículum vitae, asesorando para enfrontarse a unha entrevista.
Deste xeito, podemos facer un arquetipo de usuarios/as, o que nos axuda a darlle unha mellor resposta ás necesidades dos nosos usuarios/as. (é o que utilizan as grandes empresas antes de lanzar un produto á venda). Este arquetipo nos axuda a realizar un mapa de empatía, no que se describe o que pensa, sente, di, oe, ve, ou fai, de cara a poder coñecer, de modo cercano, ós nosos usuarios/as. Se manexamos perfectamente estas dúas ferramentas, temos parte do traballo gañado.
Repaso de ferramentas sociais.
Facebook: con marcado componente social e lúdico, base de sustento tanto de relacións sociais coma de información. Destaca a configuración da privacidade, de modo que o perfil pode ser privado ou público.
Twitter: 140 caracteres, mensajes dirixidos a todos públicos, sen sentido de reciprocidade é decir, podo seguir a quen me parezca sen que o outro me siga a min.
Google+: publicar desde Google+ é casi como facelo dende Facebook.
Pinterest é, en formato dixital, aquel taboleiro que todos tiñamos o noso carón na mesa de estudio.
LinkedIn, currículum 2.0 por excelencia.
Instagram: Ferramenta baseada en imaxes que muda con moita frecuencia.
Diigo: pemite crear un grupo e gardar recursos de utilidade para eses grupos.
E coma unha imaxe sempre di máis que mil palabras, aí vai:
Na segunda parte da clase: a por en práctica todo o adquirido!! Se fan grupos de 8 persoas para dinamizar, durante dúas semás, a rede que lle tocase a cada un:
E… a traballar!!
YOUTUBE (G. 10 e G.15):
TWITTER (G.5 e G.12):
GOOGLE+ (G.6 e G.14):
PINTEREST (G.4 E G.11):
FACEBOOK (G. 1 E G.3):
Para saber más
¿Qué es Empathy Map? Realiza un estudio de mercado en pocos minutos | Ejemplo práctico
Buyer persona: el factor clave en tu estrategia de marketing y ventas
Paso a paso: cómo crear un Kahoot! para usar en clase
El mapa de empatía, una poderosa herramienta para realizar una adecuada segmentación de la clientela
¿Qué es y cómo funciona Pinterest, la nueva red social que triunfa y sorprende en Internet?
Buyer persona: el factor clave en tu estrategia de marketing y ventas
Paso a paso: cómo crear un Kahoot! para usar en clase
El mapa de empatía, una poderosa herramienta para realizar una adecuada segmentación de la clientela
¿Qué es y cómo funciona Pinterest, la nueva red social que triunfa y sorprende en Internet?
Comentarios
Publicar un comentario